1. >Od roku 1853
  2. >Recept na inovaci

71% Evropanů se vyhýbá zelenině

Mnoho z nás (a nejde pouze o děti !) se stále vyhýbá zelenině, kterou často vnímáme pouze jako přílohu či dokonce dekoraci jídla. Podle studie « Usage et Attitude » (Zdroj: Usage & Attitude Surveys (U&A), Numsight) 71% Evropanů nekonzumuje zeleninu každý den. Jak tedy docílit toho, aby se již na našich talířích nezapomínalo na zeleninu?

V Bonduelle vidíme řešení v 8 písmenech : i-n-o-v-o-v-a-t.  Nadchnout, překvapovat a nalákat strávníka.

Jste připraveni na náš recept na inovaci? Zde jsou 4 nezbytné ingredience!

1. ingredience: Dům inovací – líheň nápadů

Jsme přesvědčeni, že zdrženlivost vůči zelenině není ani tak způsobena zeleninou samotnou – jejím vzhledem, chutí či konzistencí – jako spíše způsobem její přípravy a konzumace.

Jinými slovy nejde o to, že bychom neměli rádi cukety. Prostě jen nevíme, jak je zpracovat !

Z toho důvodu nepřestáváme v Bonduelle hledat nové nápady na recepty na přípravu zeleniny, které by zpřístupnily její konzumaci.

To je ambicí Domu inovací, našeho speciálního střediska zaměřeného na inovaci, vývoj a výzkum. V této laboratoři pro rostlinnou stravu zkoumají naše týmy nové způsoby přípravy a konzumace zeleniny a přicházejí s nápady na nové produkty.

2. ingredience: Řady výrobků, které přetvářejí náš každodenní život

S řadou Légumiô Pasta budete zeleninu jíst…jako těstoviny ! Tyto neobyčejné těstoviny vyrobené z cizrny, hrášku, čočky a cuket ukazují zeleninu v novém světle !

Řada VeggissiMmm! také míchá styly v podobě zeleniny připravené ve formě steaků, řízků, kuliček či falafelu.

Další inovace přichází s řadou "Touche de", která díky unikátní velikosti minikonzerv (1/8) nabízí možnost jednoduše zpestřit pokrm « kapkou » zeleniny.

3. ingredience : Špetka aktuálních trendů !

Jak jinak podpořit konzumaci zeleniny, než tím, že budeme naslouchat přáním spotřebitelů a plnit jejich očekávání? V Bonduelle chceme inovovat s ohledem na aktuální spotřebitelské, environmentální a společenské trendy. Proto vyvíjíme řady bio produktů (naše značka je např. číslem 1 v Québecu v oblasti biopotravin) a uplatňujeme zemědělské metody, které jsou pokud možno co nejohleduplnější vůči životnímu prostředí a vhodné pro danou zemědělskou oblast a typ zeleniny.

4. ingredience: Sociální sítě

V září jsme začali vydávat náš první 100% internetový časopis Légumiz zaměřený na vegetariánskou stravu. Na našem instagramovém a facebookovém profilu s vámi sdílíme recepty, novinky ze světa zeleniny i zahrádkářské rady. Skvělé řešení, jak se nechat inspirovat a jak navracet zelenině každý den její přitažlivost!